Inget kalas för min del

Nu är resten av min familj på väg till mina kusiners pappa på kalas, medans jag sitter här hemma och har tråkigt. Skulle egentligen hängt med, men jag är så förkyld så att jag orkar inte det, för jag måste vara frisk så att jag kan gå till skolan i veckan. Vi har en del nationellaprov och så vill jag inte missa något viktigt. Innan påsklovet så är det ju massa prov och inlämningar som ska göras, så man vill ju inte missa något.
Jag har fastnat för O.C. Har bara sett 4 avsnitt än så länge, men gillar det:) trodde inte att det skulle vara min smak precis, men de flesta serier är i min smak, bara det innehåller kärlek och drama + snygga killar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0