Ingen uppdatering igår

Igår så blev det inget skrivet på bloggen av mig, det kan nog bero på att jag var tvungen att göra min svenskaläxa, att vi hade möte med fotbollen och att jag tränade innebandy ifrån 20.00-21.00. Men jag försöker ju att lägga upp minst ett eller två inlägg varje dag. Jag struntar i vem eller vilka som läser min blogg, eller om det inte är någon överhuvudtaget som läser den. Jag vill bara ha en blogg för att jag ska kunna skriva av mig och förhoppningsvis få någon att tycka om just min blogg. Jag behöver kanske förbättra en del saker, som tillexempel att ha med lite mera egen fotade bilder m.m och det kommer så småningom ska jag lova. Men tills dess så laddar jag bara upp bilder när jag sitter vid min systers dator, om det finns några som passar ihop med texten och om jag får för henne förstås:) Vill ju inte sno hennes bilder förstås, men hon överlever nog det XD

Men nu så kommer det en bild på någon slags apa, som finns på Ölands djur och nöjespark och någon i min familj har tagit detta kortet för ett antal år sedan:)


Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen:)

hihi!:) det är ju jag! :)

2010-03-10 @ 19:27:33
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0