Sitter här och...

Sitter här och lyssnar på Rix Fms Webbradio, som nu spelar någon Bon Jovi låt, som för övrigt är ganska bra faktiskt:) Men ska väl snart gå upp till min sköna säng och mysa ner mig, och försöka sova. Är inte riktigt sugen på det just nu, även om mina ögon svider av datorskärmen, eftersom jag suttit här ganska länge. Måste nog gå upp och sova nu, annars kommer mina ögon hoppa ut ur ögonhålorna och det vill man inte vara med om:D
Har tänkt på en sak, jag brukar oftast säga att hans/hennes blogg är så dålig, men egentligen har jag inte läst den ordentligt, bara ett par inlägg. Så sa jag om Bobbys blogg, kändisfrisören ni vet?;) Men vem är det som satt och läste igenom nästa hela hans blogg för en stund sedan? Joo, jag:) Man ska inte dra förhastade slutsatser helt enkelt, tycker att Bobby är en skitskön liten fillur nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0