Rädda Arnold!!!!

Det var i alla fall det jag och Matilda gjorde på idrotten idag:) Vi var på guldkroksbadet och hade våran idrott där, och jag, Matilda och Denise drog upp en tung orange plastdocka ifrån bottnen. Jag kom på namnet Arnold, för som jag sa: "Jag vill ha ett namn på den jag räddar" och då fick det helt enkelt bli så. Men Arnold var verkligen tung och när vi skulle få upp honom på land igen så slant jag och fick hela hans tunga kropp över mitt lilla finger :/ Inte skönt över huvud taget! Det blev som en liten kulle på mitt finger, lite roligt var det att det var mittenfingret, då kan jag ju gå fram till någon och säga: "Jag har stukat DET här fingret" och sedan visa fingret för dem:D Haha, vilken humor man kan ha.


För övrigt så är det svenska prov i morgon och jag ska snart springa iväg och öva på det, kan typ ingenting förutom danskan och norskan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0