Kom hem i natt..

.. från Stochkolmsresa med alla underbara nior i min skola. Jag hade det skitroligt och allt i Stockholm var verkligen underbart mysigt, även på de platser där det var hur mycket folk som helst, fast mysigast var det nog att gå i gamla stan och se på de mysiga gränderna m.m.
Bilderna ifrån resan kommer upp antingen senare idag eller i morgon, skulle egntligen lagt upp dem nu men det gick inte, så då blir det i morgon antagligen:)
Idag är det ju den dagen, Dagen med stort D, som alla studenter i Skövde har längtat efter, nämligen STUDENTEN!! Man blir faktiskt glad för deras skull, när man ser alla vagnar med överlyckliga studenter på:)
Ska hjälpa till med maten på min kompis storasysters student senare idag, så det blir nog inget bloggande mer för mig, om jag inte har något alldeles extra roligt att berätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0