Horla nästa anhalt :)

I morgon klockan 08.00 bär det av till Horla med Apellen:) Det kommer bli underbart roligt att få umgås en hel vecka med så många fantastiska personer. Och jag menar det verkligen, de är helt underbara människor, alla lika unika och lika underbara:)
Sen när jag kommer hem på Lördag blir det kalas för lilla Jojo och stora Madde :) 14 och 20, inte så dåligt inte:)
I köket hörs tonerna från Grease, då en av låtarna spelas på radion. Kom på att det var längesedan jag såg på den filmen, även om jag sett den tusentals gånger så:)
Efter två avsnitt av One Tree Hill, hade jag tänkt att packa klart, har inte gjort det än:) Men det är bara skor och något att sova på som ska ner, och någon/några böcker:) Så det är inte så mycket, just det ja, tandborsten också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0