Sång + Donken = kul

Sitter här och lyssnar på The Basseballs skivan, som mamma köpte till pappa igår:) Så himla go musik alltså, får lite Elvis känsla av dem på något sätt.
Idag blir det nog bara en slappisdag hoppas jag, jag och syster ska nog egentligen städa akvariumet, men det är ju urtråkigt så det orkar vi inte, i alla fall inte idag:)

Gårdagen var bäst!
Vid fem tiden kom Alexandra och hämtade mig och syster, sen bar det av till samlingsplatsen, skulle ju till Falköping och sjunga med Apellen:) När vi kom fram till Falköping så fick vi fika, bestående av två mackor och saft eller kaffe var, det var gott, men det ena brödet smakade lakrits. Syster sa att det nog var färnkol, men jag och Lovisa satsade på att det var små lakritsbitar som de hade malat ner i smeten XD.
Jag var äckligt nervös när vi skulle sjunga, tycker egentligen inte om att stå på scen och låta människor stirra ut mig, det är väldigt obehagligt, även om jag nu inte var själv på scenen, men men... Det gick faktiskt väldigt bra:) Sen så busade man med Samuel och lilla söta Marta, stor tjej hon blivit:)
Sen bestämde vi oss för att åka till donken i Falköping, väldigt bra val:) Vi hade jätteroligt där med och efter det bar det av hem till lilla hålan till Gustav och Malin:) Där vi var i ett par timmar, vilket också var riktigt roligt. Går inte att ha tråkigt i det sällskapet alltså:) Man kan inget annat än att skratta åt småskämten:)

Fjäskade till mig en virkad OSmössa av Evelina:) Den är nog färdig nästa vecka:)
Nu ska jag se färdigt på Solsidan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0