Bokrea!!:)

 Sitter här och tittar på lite kläder ifrån Stadium:) Även om det är en sportaffär så har de väldigt snygga kläder.
Dagen har varit ganska bra, i alla fall skolan. Vi hade sovmorgon till nio, men eftersom jag inte bor i samma stad som min skola, utan på landet, så kunde jag inte utnyttja den, utan var tvungen att gå upp vid kvart över sex, som vanligt:/ Men eftersom vi hade Engelska prov idag så var den tiden välbehövd. För övrigt så gick det ganska bra för mig på provet, missade lite på hörövningen, men annars så:D
Matten var tråkig som vanligt, och efter det så hade vi so helklass, istället för halvklass svenska och So som vi brukar ha. Efter maten så hade vi So, igen. Men jag gick vid ett, hade asont i magen, men jag kan säga att det har gått över nu:) och det är ett stort plus, för annars skulle jag inte få följa med mamma in till stan senare och kika lite på bokrean:D Eller kika, om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog köpa en hel del också, behöver freescha upp min bokhylla, ahah:)

Just det ja, det var ju sminkparty hemma hos mig igår. Syster fick ett presentkort på produkter från sminkmärket som hon som var här jobbade för. Vi testade massa hudvårdsprodukter och sen en massa smink. Jag är inte ens sån person som brukar använda smink, kanske lite mascara någon gång då och då. Tycker att det går lika bra utan och att alla andra passar lika bra utan som med smink. Naturlig skönhet är ju det finaste:)
Men kände mig lite snygg igår i alla fall, fast som en barbiedocka ungefär, det var foundation, rouge, puder, eyeliner, läppstift, konturpenna/läppenna, något grejs som gjorde så att ögonskuggan satt fast, tre olika sorters ögonskugga för att få en bra nyans och så mascara:) Det var faktiskt rätt roligt att testa allt det där, jag var ju inte precis ett proffs på att sminka mig, men alla är vi ju barn i början:) och övning ger färdighet.

Ska in till byn sen för att öva låtar med kyrkokören som jag är med i. Ni kanske tycker att det låter lite tråkigt, men det ska jag säga er att det är det inte! Det är en helskön grupp med människor som alla är lika härliga, fast på sina egna vis:) Jag kan ju inte säga att jag har någon sångröst, men vem bryr sig?:) Bara man tycker att det är roligt och har kul så gör det inget hur dåligt eller bra man sjunger:D

Har lust att köpa en riktigt snygg adidasjacka på stadium, men rosa är inte riktigt min färg, plus att jag inte har några pengar typ:)

Kommentarer
Postat av: eelvejjjseen

bara för att du måste kolla på mitt senaste inlägg! :):)

2010-02-26 @ 17:01:28
URL: http://eelvejjjseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0