Dag 1 - Om mig

Här kommer dag 1 i all sin ära, och nu ska ni få veta en hel del om mig som ni kanske inte vet (Antagligen vet ni, eftersom de flesta som läser är mina kompisar:))

Om mig

Jag heter Lisa J, och är 16 majar gammal. Jag är född Fredagen den 13:e Maj 1994 i Skövde, en mellanstor stad i VästraGötaland. Jag bodde mitt första år i Skövde, men flyttade sedan till ett stort gult hus i/utanför ett litet samhälle/håls som heter Blikstorp. Där bodde jag med min mamma, min pappa och min storasyster, tills det året jag fyllde 8 år. Den vintern brann vårat hus ner och vi var tvugna att flytta till ett annat hus. Medans vi letade efter ett hus, så bodde vi i "Villan!, ett litet hus som tillhör K-bergas missionshus. Februari 2003 flyttade vi till ett gult hus (suprise!), två kilometer utanför K-berga och det är där vi bor nu.
 
Jag är en tjej som det alltid är full fart i, så jag har hållt på med en hel del saker. När jag var nio år så började jag spela fotboll i KIF och där spelade jag tills i år,  då vårat tjejlag lades ner, så nu spelar jag i Värsås IF.
Jag har även ridit på en ridskola, i ungefär 3-4 år, men slutade när jag började sjuan, för jag ville satsa på skolan och fotbollen:) jag har även spelat lite innebandy och även tvärflöjt.
Tvärflöjt spelade jag i ungefär 4-5 år, började när jag började 2:an och slutade när jag slutade 6:an :)
Just nu går jag på Ljud- och bildskolan i Skövde, första året på Journalistlinjen och där trivs jag som handen i handsken.

Mitt liv är ingen glamorös Askungensaga, men jag är enormt nöjd med det liv som jag lever, och jag skulle inte vilja byta med någon för allt i världen<3 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0