Remember me

Hejsan allihopa! Har inte skrivit här på en liten tid, men det kommer säkert att bli bättre snart med det och så. Fast skolan börjar ju om en vecka, så vi får se, det blir väl massa skrivande om hur den nya klassen är, hur lärarna undervisar och hur mycket läxor vi får. Men jag är fortfarande glad att jag kom in på det jag ville, för jag älskar verkligen att skriva och vill bli journalist/författare, eller både och:) Det känns väldigt bra att jag redan nu vet vad jag vill bli, för en del i min ålder har ingen aning om vad de vill bli och väljer en linje bara för att välja något och sen så upptäcker dom försent vad de vill bli.. men men.
Ska berätta min om min helg nu hade jag tänkt :)

Fredags: Hade absolut ingenting att göra på kvällen, åt middag med familjen och gick sedan in till tv:n och tittade på Starstuck, på Disneychannel. När den var slut skulle jag egentligen följt med familjen upp till våra grannar, men hade fått sms av underbara Evelina, som frågade om jag ville hänga med till Lovisa, och självklart ville jag det. För vem säger nej till att umgås med sina kompisar? Inte jag i alla fall. Vi tittade på Remember Me och åt godis och pratade. Kom nog hem runt ett någon gång tror jag:)

Lördags: Upp klockan åtta för att duscha och göra sig i ordning till 40 års jubiluemet med appellen. Var där hela dagen och det var jätteroligt. Vi var nog en kör på ungefär 100 personer och det var riktigt bra, det blir ju en helt annan akustik i kyrkan, så det blir mäktigare att lyssna till:)

Söndags: Rix Fm festival, säger jag bara:) Såå himla bra:) Ska ladda över bilderna från kameran till datorn om en stund, så ska jag ladda upp dem här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0