Öh.. ?

Ja, vad ska man egentligen skriva som rubrik, det är ju sktisvårt egentligen. Man kanske ska vänta med att skriva rubriken tills man vet vad man ska skriva om? Eller så skriver man bara en rubrik och skriver ett inlägg utifrån det. Det känns som att jag gör det ibland, om det typ står skrivtorka, ja då börjar jag ju med att skriva att jag har skrivtorka liksom:) Lite knäppt, men så är det ju.
I alla fall så sitter jag och lyssnar på alla låtar från filmen Camp Rock 2 the Final Jam! Vaddå att jag ska se den, om inte bara för musikens skull, snacka om att den är grym:) Älskar disneyfilmer, så det är inte så konstigt att jag tycker om låtarna då menar jag:)

                                                          


Kommentarer
Postat av: luddi ")

okej.

skriver oftast rubriken när jag skrivit allt annat.

2010-08-25 @ 19:27:10
URL: http://www.nogg.se/luddi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0