"Eh.. vem är han? Är han känd?"

Har myst ner mig i päronens säng och kikar på så mycket bättre. Missade dock förra veckans avsnitt, men det gör inte mig så mycket. Så mycket bättre är ett mysigt program. Sådär lagom roligt och väldigt lagom svenskt. Förra årets säsong såg jag nog alla avsnitt av, för då var det ju artister som Tomas Ledin, Laleh, Timbuktu etc. Det är ju artister som man känner igen. Personer som är kända. Men i år..
 
Magnus Uggla, Miss Li och Darin vet jag vilka det är. Och okej, Pugh Rogefeldt vet jag väl också vem det är. Men de andra. Vilka är det? Okej att det är ett program för alla och att man därför måste ha med olika sorters artister. Men hallå?! Vem är den där galne Olle Ljungström, eller den coola Maja Ivarsson?
 
Men trots att man inte vet vilka alla är, så är programmet mysigt. Så nu ska jag fortsätta att se på det, samtidigt som jag läser bloggar (Multitasking..)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0