Lite utav mina åsikter..

Sitter och sätter ihop lite collage med lite kläder och sånt, i Photoshop. Det mesta är käder ifrån Junkyard.se, en hemsida som jag fullkomligt älskar, men än har det inte blivit något köpt därifrån.

Det jag kom att tänka på var att jag ofta tittar in på killkläderna och hittar mycket snyggt därifrån. Men skulle jag köpa det, så skulle antagligen någon påpeka att jag har killkläder på mig. Och det äringa problem för mig, jag vågar stå för vad jag har på mig, för det är vad jag tycker om som spelar någon roll och inte vad alla andra tycker.
Varför skulle inte vi tjejer kunna ha killarnas kläder? Om vi nu tycker om modellen och stilen på deras kläder så låt oss då ha de kläderna på oss. Jag kan tycka att det är riktigt snyggt med tröjor som är i lite oversize och som är i "skejt" stilen. Det är inget fel i att tycka om killkläder. Man ska inte bli kallad shemale för det!!
Jag tycker att man ska ha på sig det som man trivs i och inte det som man tror att alla andra kommer att gilla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0