Vamppires Sucks!!

Handling: Det finns typ ingen handling, mer än den att man har gjort en parodi på de två första Twilight filmerna och förlöjligat allt. Bella eller Becca som hon heter, ät nästan sexgalen om man ser det så och Jacob blir en Chiuaua (stavningen är inte helt korrekt) och massa anndra knäppa saker.

Mitt omdömme: okej, jag kan säga det att titeln Vampires Sucks, passar väldigt bra in på vad jag tycker om filmen. Den var riktigt kass, varfrö jag tycker så vet jag inte riktigt, men det är nog för att jag tycker om de riktiga filmerna så mycket att jag bara tycker det var onödigt att göra en så dålig parodi. Visst, en del stunder var faktiskt roliga, med det kanske var en gång under hela filmen som jag faktiskt skrattade. En gång, på typ 1½ timma, det är riktigt dåligt!

Betyg: 1/5 Huggtänder ;)



                                                    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0