Hemma idag

Japp, min lilla dator fick stanna hemma idag, orkade inte ta med den till skolan, hade med mig min stora idrottsväska och då orkar jag inte släpa på en stor datorväska. Lat som man är, men det gjorde inget. Hade ingen idrott idag i alla fall, så surt, men vi hade teori istället och skulle skriva om tre olika droger. Den skulle man skriva på datorn, och då var det ju lite jobbigt att jag inte hade med mig datorn, men lånade F:s dator och skrev ut några sidor. Råkade visst bli 25 stycken om Marijuana, lite pinsamt, men men ingen behöver ju veta det, eller hur? ;)


Kanske blir en springrunda idag istället, lite tveksamt då det blåser och är motvind hos mig, och då kommer jag inte att ha den motivationen att fortsätta springa även om det är jobbigt:)
Bilden har ingenting med att jag vill ut och springa. Gör det för att jag vill, inte för att jag måste!


Källa: Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0