Inget glammigt storstads liv...

Medans jag sitter i sängen, med datorn i knäet, kan man höra hurdet slamrar och brötar på nedervånigen. Det är för att det är en reperatör hos oss, som ska laga våra tvättmaskin som gått sönder. Har inte haft tvättmaskin på 1 hel vecka!! Men vi har kunnat tvätta kläder hos våra grannar, så det är ju helt okej:)

Orkar verkligen inte blogga så mycket nu, men jag ska försöka komma på något roligt som jag kan skriva, för annars kommer det bara bli samma skit och korn som förut, och det orkar jag inte med. Man kan inte bara skriva om vad man har gjort, för jag har inget glammigt storstadsliv, mitt liv är ett vanligt Svensson liv, och thats it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0