Lite bättre för varje dag...

Jaa så kan det vara, tittade nyss på min statistik och såg att jag har ungefär 5 unika besökare varje dag, inklusive mig själv då:) Men i alla fall, det är ju alltid något.. och jag nöjer mig typ med det, är ju kul att lite folk läser min blogg i alla fall, fast tror typ att det är mina kompisar och så, men vem bryr sig, jag läser ju deras bloggar:)
Igår så var ju bästakompisen med familj här, det var jätteroligt.. Okej att vi kanske flummade loss ordentligt när vi spelade fyramannakotte med våra systrar, men som sagt: man lever bara en gång!:)
Har ju som sagt berättat att jag ska lägga in mer bilder här och snart så blir nog också det möjligt, fick ett minneskort av familjen när jag fyllde år, så jag kan ta typ över 300 kort med det:) Och det gillas ganska starkt:)
Så det är bara att ha tålamod och vänta och se, för snart kommer det att dyka upp lite bilder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0