Enamorada...

Nu tror ni säkert att jag har gått och blivit galen, sen jag nästan körde in i husväggen... men nej gott folk, så är det verkligen inte, jag har bara skrivit ett väldigt fint och bra ord på Spanska, eftersom jag sitter och pluggar spnaskläxa så passar det ordet in.. nämligen kär, inte så för att jag är kär, eller inte än i alla fall, man kan ju bli det på våren/sommaren har jag hört:) Det är ju då det spritter av hormoner i kropparna på oss ungdomar, enligt de vuxna, men jag tror att även vuxna har hormoner som spritter i dem på sommaren. Inte för att man inte kan bli kär på hösten/vintern, för det kan man ju självklart, men det är på sommaren jag tycker att jag ser otroligt många söta kärlekspar gå hand i hand på stranden, staden eller i någon  park. Det är till och med så att jag blir avundsjuk, men vi får hoppas att det blir ändring på det:)



Nu måste jag fortsätta med Spanskläxan, för vid nio är det GREY´S ANATOMY :)<3


Kommentarer
Postat av: missYesBox

sv.. jodåe:)

2010-05-19 @ 20:47:17
URL: http://missyesbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0