Sepia, ett lätt val

För två veckor sedan på Foto C-lektionen åkte vi i klassen till Boulongerparken (en park i Skövde.. som inte ligger så långt från skolan..) i syfte att fota. Vi skulle göra ett fotorepotage, lite svårt att förklara, men det är alltså en bildserie som ska berätta något. Det vi skulle dokumentera var "När vi gör ett fotorepotage", ja ganska svårt egentligen, men det funkade.
 
Vi sprang runt som kor på grönbetet och fotade allt vi såg. En staty, varandra, änder, kanadagäss, glasflaskor, skräp, ja you name it. Sen när vi kom tillbaks till skolan var det dags att redigera bilderna. Jag har alltid svårt att komma på hur mina bilder ska redigeras, men denna gången blev det ett lätt val. Sepia. Det blev "temat" på mina bilder, om man säger så. Fast jag valde att inte göra för mycket, då det förstör bilderna, enligt mig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0