Fint väder, men jag sitter inne och.. pluggar!

Ja usch ja. Här i Koberga (Korsberga) är det riktigt fint väder. Jag vet dock inte om det är varmt, men solen lyser och himlen är blå, så jag tycker att det är fint. Men vad gör jag här då, framför datorn? Borde inte jag gå ut och springa runt i solens strålar, med en kamera hängandes runt halsen och ta kort på allt som kommer i min väg?
 
Nej, eller jo, det borde jag. Men det gör jag inte. Jag försöker traggla mig igenom Körkortsboken, vilket inte går så himla bra, som ni kanske märker. Men jag ska allt klara av det, för jag måste! Sen så är jag nog lite trög, för all fakta går inte in i mitt huvud, men det kommer ska ni få se.
 
Nej, nu ska jag fortsätta med att få in massor utav roliga trafikregler i min hjärna, sen kan jag göra mig välförtjänt av en fotorunda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0