Det man inte gjorde igår får man helt enkelt göra idag

Ja, jag som skrev att jag skulle vara så effektiv och duktig igår. Ni tror det gick bra? Nej, inte riktigt. Jag hade ingen ork, vem har det när man vet att det man ska göra är tråkigt.. Ja, så idag får jag ta itu med allt det jag inte gjorde igår. Som att storstäda rummet, kulkul.. Nej, men jag ska inte klaga. Bara man har musik på så brukar det gå bra.
 
Om jag är riktigt duktig och pluggar teori idag, så ska jag belöna mig själv med att baka. Vad vet jag inte riktigt, men jag köpte Polly igår, så tänkte mig en Pollykaka, mums!
 
Oh, på det här avståndet ser man vem det är jag har pärlat ("tavlan" längst in i rummet..).
Detta stökiga rum ska jag försöka få ordning på. Damma, Dammsuga, Torka golv, Byta Sängkläder osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0