Äntligen dags för premiären av Glee´s FJÄRDE säsong!

Yippie! Äntligen! Som jag har längtat! Idag kommer det allra första avsnittet av säsong fyra ut på tv-apparater runt om i USA. Det kommer alltså inte visas i Sverige än, men jag löser det på mitt egna fyndiga sätt, genom att kolla på det på nätet. Så någon gång i morgon kommer det förmodligen att ligga ute.
 
Jag är nyfiken på vad den nya säsongen har för låtar och drama att erbjuda. Detta kommer bli en bra höst, hoppas jag! Eller vem försöker jag lura, det kommer att bli en bra höst!
 
Så för att jag ska fira att det äntligen är dags, så ska jag bjuda er på mina FEM favoritlåtar, bra va? ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja, det irriterar mig fruktansvärt mycket att klippen inte har samma format, och tro mig jag har försökt att fixa det, men det går uppenbarligen inte. Ibland tycker inte jag om dagens teknik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0