3x Blaine

Ja, nu är det inte alls långt kvar. Väntan är snart över. Phiuu, som jag har längtat och väntat. Äntligen ska jag få se hela gänget igen, plus några nya medlemmar. Äntligen ska jag få se min alldeles underbara, coola, skönsjungande, snygga Blaine Anderson (Darren Criss)! Den mannen har påverkat mig på många sätt, och det är inte bara för att han är snygg och att han sjunger bra. Nej, det är för att låtarna som han får sjunga i Glee, betyder så mycket. Lyssnar man på låttexterna och sättet han sjunger dem på, ja då får man gåshud.
 
Så denna dagen, dagen innan premiären, så är alla tre låtar framförda av Blaine, My Hero! ;)
 
 
 
 Just denna scen och val av låt, gjorde att jag började gråta. Som ett litet barn. Jag är helt seriös. Jag satt vi frukostbordet och bara grät. Jag får fortfarande en klump i magen av att höra den, men den är så himla bra, så jag får väl leva med den där klumpen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0