Bakdag med FilleFjonkan!

I Fredags mötte jag upp Felicia i Skövde, för att köpa det som behövdes för att baka världens snyggaste och godaste cupcakes, någonsin! Sen drog vi vidare hem till henne, för att där börja baka dessa coola muffins. Det tog oss kanske två-tre timmar att baka tre satser med cupcakes, dekorera dem och äta dem. Ganska lång tid, men reslutatet är det enda som spelade roll.
 
Har jag sagt att vi älskar färg ;)?
Cupcakesen var till lille H, Felicias lillebrors kalas, som var igår. Jag var inte med, men jag hoppas att gästerna tyckte om våra fina skapelser, för det gjorde i alla fall jag :)

Kommentarer
Postat av: Marknadsundersökning - Bröllopsfotografering

MUMS!

PS. Delta gärna i denna undersökning: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE9UaGg0eE9iMEtnd0hiVjU5RU15Z0E6MQ

2012-10-11 @ 14:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0