6 Timmar Håltimme, check!

Yey! VAd jag älskar Onsdagar, eller inte... Jag vet att min schema är jätteslappt, för det är det. Jag behöver inte anstränga mig allt för mycket för att orka med skolan. Jag har åtta lektioner i veckan, så jag ska inte klaga. Jag började fem i halv nio idag, slutade halv tio och börjar inte förens tio i fyra. Hm.. kul.

Vad gör man då? Jo, man tar den supersnabba bilen och kör den rakaste vägen hem (efter att man lämnat av Karin på Resecentrum..). Så nu sitter jag här hemma och bara myser. Tänkte se på lite film, sitta vid datorn och lyssna på musik, äta mat med mamma. Sen vid tre någon gång åker jag tillbaks till skolan. Yhioo!! Så glad att jag har körkort! På tal om det, jag har haft körkort i en vecka nu, whioo!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0