Inget här i världen är enkelt

Jag trodde att det skulle vara jätteenkelt att lägga över alla inlägg ifrån Devote, till hit. Men tji fick jag.. Det var inte alls bara att markera all text, kopiera och klistra in. Det blev konstig och stor text och det gick inte att ändra på, vad jag vet. Men ajja, inget här i världen är enkelt. Jag har kommit på en smart idé, jag tycker i alla fall att det är riktigt smart. Ni vet så som en del storbloggare brukar göra efter nyår, som en slags resumé över alla månader som har gått under året? Ja i alla fall, så hade jag tänkt att jag skulle göra. Så att jag slipper att skriva av alla inlägg och leta upp alla bilder, jag vet att jag är lat, deal with it! Men jag ska inte skriva för varje månad som har gått på hela året. Nej. Jag försvann ju här ifrån i mitten av December, så jag ska helt enkelt börja därifrån. I December. Så, det låter jättebra, right? Bra bra, det tycker jag med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0