Far runt i Sveriges avlånga land

Jag måste börja med att varna er om att det inte kommer att bli så mycket inlägg de kommande 10 dagarna eller så. Jag vet att jag inte har bloggat något sen i förrgår, men igår åkte jag och mamma ner till Ulricehamn och hämtade mormor och sen stannade vi där över natten. Och i morgon blir det att åka tidigt hemifrån, för då ska vi upp till Värmland och hälsa på släkten där. Ja, ni ser ju hur mycket jag ränner. På Söndag åker vi hem igen och då hinner jag vila lite. För på Måndag tar jag tåget till Göteborg och därifrån letar jag mig vidare ut till Saltholmen och åker båt till Styrsö, där jag kan förena mig med mina underbara vänner som jag ska umgås med en hel vecka :)!

Så nu kanske ni förstår varför jag inte kommer att uppdatera något på ett tag. Man kan ju försöka att göra något inlägg, så ni vet att jag lever och inte blir helt tokig av allt rännande och går i väggen. Hahha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0