Borta Bra, Men Hemma Bäst

De senaste sex dagarna har varit helt underbartflippingamazing! Ni kan inte fatta hur härligt underbart det är att få umgås med ett gäng underbara människor, som man får lov att kalla sina vänner. Jag är så glad att jag har dem och att vi har så himla roligt tillsammans. Jag har inte haft en enda tråkig sekunde denna AppellenSemester.
Citatet "Man har så roligt som man gör det", stämmer verkligen. Vi har skrattat, solat, badat, löst korsord, ätit massor utav gott fika, haft massa spex, haft Let´s Dance, mimat i Sikta Mot Stjärnorna, spelat VolleyBoll och mycket mycket mer.
 
Vädret har varit helt underbart. Vi fick bara regn en enda dag, men det gjorde inget alls. Vi hade det trevligt inne, med spel och sång. I Onsdags och Fredags var det hur varmt som helst. Man orkade inget annat än att gå runt i badkläder hela dagen. Såå underbart var det. Jag längtar redan tills nästa år, då jag hoppas att jag kan följa med! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0