Klännings problem

Jag är ingen typisk "klänning-tjej". Jag har bara på mig klänning vid speciella tillfällen, som bröllop, dop, jämna födelsedagr, nyår och jul. Ibland önskar jag att jag kunde hitta en klänning som man kan ha till vardags, utan att det ser för uppklätt ut. Just nu önskar jag att jag ska hitta en klänning som passar lika bra till 25-års kalas som till bröllop. Jag ska snart, om bara någon vecka, på bröllop och om någon månad blir det 25-års kalas och jag vill se bra ut. Så nu letar jag klänning för fullt, måste ta tag i det ordentligt och verkligen åka in till stan och leta.
 
Jag hittar alltid snygga klänningar på forever21, men det är så sörjans dyrt att köpa därifrån, då man måste betala frakt också. Så jag letar på ginatricot, H&M, VeroModa och andra liknande affärer. Jag hittade faktiskt en snygg klänning på GinaTricots hemsida för bara en liten stund sedan, så det blir att åka in någon dag och testa den och se om jag passar i den. Sen så behöver jag ett par skor också.. Men det får bli med lägre prioritet.
 
 
Tycker om när det är lite olika längd i fram och bak, det ser lite häftigt ut på något vis, samtidigt som det ger ett glamoröst utseende. Me Like! Så nu är det ju bara att välja färg; vinröd eller militärgrön? Två av mina favoritfärger just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0