Hej, jag heter Lisa och jag har olagligt tråkigt

Usch, fy och ännu mer blä. Rastlös är jag också. Jag tror inte att det finns något värre än de två sakerna kombinerade med varandra. Jag menar, det är inte roligt att ha tråkigt, det hörs ju, och det är inte roligt att vara rastlös. I och för sig är jag en sån person som blir rastlös när jag kör bil, men jaja.
Jag kommer på saker hela tiden som jag kan göra, som t.ex: Gå ut, plugga körkortsteori, pärla en traktor till E, sortera i min bokhylla, spela the Sims 3, lyssna på musik (vilket jag gör). Men jag är alldeles för sprallig och rastlös för att sitta still just nu och ännu mer rastlös för att kunna sätta mig ner och göra sakerna. Jag har dragit ut böcker på golvet, men orkar inte ställa tillbaks dem. Jag har tagit fram teoriböckerna, men orkar inte sätta mig någonstans. Jag lyssnar på musik, men blir uttråkad av den. Jag kan ju pärla, men då måste jag också stryka den, så nej.
Hm.. jag får försöka komma på något. Jag kanske kan dricka upp kaffet jag kokade? Ja, eller nja, eller kanske.. den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0