Andra dagen..

Snart, typ om en sisådär fyrtio minuter, ska jag sätta mig på min röda springare (cykeln..) och cykla bort till busshållsplatsen. Som för övrigt ligger 7Km hemmifrån, men nej, jag är inte bitter. Det är alltid lika trevligt att cykla när det blåser, så att man får trampa på extra mycket uppför alla backarna, så att man senare kommer lukta skunk i skolan. Men det är lungt. Som sagt, jag e inte bitter.
 
Andra dagen i skolan idag, har bara en lektion, hoppas att det kommer vara kul, i och för sig brukar jag inte tycka skolan är kul, men jaja. Man kan inte ha den sämsta inställningen till allt man gör. Så, idag är jag pepp på att få åka till skolan, enbart för att få träffa mina finisar igen, även om vi träffades igår. Som sagt så har vi bara en lektion idag, så är nog hemma inte alltför sent, sen blir det lite grillkväll med laget, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0