Ny inspiration..

Jag har haft lite uppehåll i pärlandet, men nu har jag lagom mycket inspiration till ett tjugotal pärplattor i alla fall. Man måste ha ork, tid och inspiration för att det ska gå bra att pärla. Inte bara skicklighet.
När jag letar mönster, söker jag på Google - bilder och Deviantart, där hittar man riktigt mycket inspiration och roliga idéer.

Jag har sedan förrgår gjort fyra pärlplattor, men strykt fem, då jag hade glömt att strycka en sen i somras.
Jag har länge tänkt göra en svamp med lite reagee-stil och det har jag gjort. Men jag spann vidare på detta grön,gul - röda temat och gjorde en mustach, pacman-spöke och ett kassettband.










Alla Röda,gröna och gula saker..


Diamanten som jag gjorde i somras, men strök idag (seg...)

Och sen till slut en bild på alla de fem alstrena som jag har knåpat ihop. Ganska nöjd faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0