Mera pärlor...

I Onsdags så hade vi fint besäk här hemma. Det var min kusin och hennes två busungar. Riktigt roligt, då man inte träffar dem så ofta, även om vi bor bara några mil ifrån varandra.
Jag och busungarna satte oss ner och gjorde lite pärplattor. Alltid lika roligt att göra det med någon annan, även om de är yngre än en själv.


Gjorde en Toad med gula färger, till M. Dock blev strykningen på liiite för häg värme, men men.. hon tyckte om den i alla fall :)

Blev en Blixten McQueen till T, då detta är hans största "idol". Han var riktigt stolt och glad över den :)


Lille T gjorde den här, med lite hjälp av mig :) Jag tycker att den blev riktigt fin faktiskt :D


Gjorde en Banan till kusinen, som har gjort en beställning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0