The Land Of Milk And Honey

Jag är redan nervös och förväntansfull inför resan som går av stapeln i Januari 2012. Det är kanske inte så konstigt. Jag ska till ett av mina drömresemål och jag ska även ha ansvar för en liten kille. Men jag tror och hoppas att det kommer att gå hur bra som helst.
Jag tror att jag är mest nervös över flygningen. Ifrån Frankfurt till USA skulle det ta ungefär 8-9 timmar, och jag vet att jag kommer få stooora myror i benen. Jag klarar inte av att sitta stilla såå länge. Men jag ska köpa på mig lite pocketböcker som kan underhålla mig under resan :)
Redan nu undrar jag vad jag ska ha på mig när jag åker och vad jag ska packa ner. Jag har redan bestämt några affärer som är ett måste att besöka när man ändå är i New York :)

Det kommer antagligen att bli några sånna här inlägg, då jag är tvungen att skriva av mig all nervositet. Det är enklare att skriva än att prata om det. Jag verkar rätt lugn och cool på utsidan, men på insidan är jag riktigt nervös. Så därför skriver jag ner det här i MIN blogg, där jag skriver om vad jag vill och lite därtill ;)


Kommentarer
Postat av: sveriges yngsta bokbloggare / julia

svar; ja, den verkar riktigt bra och väntas på att få läsas :D



gud vad kul att ut och resa, jag ska till polen i sommar och london i vår :D

2011-11-30 @ 17:36:11
URL: http://loobook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0