Spenderade kvällen med Rasmus..

Igår kväll så var jag inne i byn och var barnvakt åt några barn som bor där. Kvällen skulle bestå av popcorn och en filmkväll, vilket Stora E tyckte om, men självklart sabbar jag hennes filmkväll och lärdagsmys. Skulle sänka ljudet då Lille E skulle sova i rummet bredvid och då råkar jag trycka på helt fel knapp. Ja, vi försökte få igång tvn i en halvtimme, men utan något lyckandes.
Så då bestämmer sig jag mig för att gå och hämta en bok som vi kunde läsa. Och det blev... Rasmus På Luffen. Denna älskade barndomsfigur. Men han inte läsa mer än två sidor innan Stora E somnade så sött bredvid mig. Fick henne i säng och sen var jag den enda i hela huset som var vaken. Så då läste jag ut hela boken om Rasmus På Luffen :) En riktigt bra Lördagskväll med andra ord :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0