Tomater är gott!!

I brist på något annat gott, så sitter jag just nu och mumsar i mig en hel liten förpackning av cocktailtomater. Ja, jag vet att jag är lite rubbad, men det får ni helt enkelt stå ut med..
Men på Fredag ska jag allt käka godis tills jag spyr! Har haft godisförbud i fyra/fem veckor, och nu äntligen!
Jag och min kompis har bestämt oss för att inte äta godis på ett tag, och det började sen ett par fem veckor tillbaks, och vi skulle få börja äta igen, när vi fyllde år.. och Feliz fyller år idag (GRATTIS), och lilla jag fyller år på Fredag!!!
Jag blir 17!!!!!!
Jaja, nu ska jag fortsätta äta upp alla tomater, lyssna på bra musik, kolla igenom alla bloggar jag följer, och gå på toa!
So se ya! ;)


Kommentarer
Postat av: Tanten (Evelina)

Du följer väl min blogg?! Nu har jag uppdaterat lite ;)

2011-05-11 @ 22:49:16
URL: http://strumpstickan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0