Sittandes på altanen..

I skrivande studn sitter jag just nu på våran altan, och njuter av det fina vår/sommar vädret som vi fått i Sverige. Jag blir lika glad varje gång sommaren är på väg, och man kan ta fram sina shorts som har legat hela vintern, i väntan på att bli använda. Om man nu kommer i dem vill säga. Men det har jag faktiskt inga problem med. Mina älskade gula shorts kan jag faktiskt ha även detta år, och jag var såå glad och nöjd när jag testade dem för en/två timmar sedan^^
Snart blir det att åka en sväng till Fröjered, för att klippa sig och göra sig vårfräsch :)


Slänger in en bild jag tog förra veckan :)


Kommentarer
Postat av: beciell

Unika Converse till salu, helt nya. Stars and stripes. USA-flaggan, sommarens hetaste trend: http://beciell.blogg.se/2011/may/saljes-unika-converse-usa-stars-and-stripes.html

2011-05-09 @ 18:38:23
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0