Letar skolavslutningsklänning!!

Usch.. snart är det sommarlov! Om typ, hm.. tre/fyra veckor? Ja, vi slutar i alla fall den 17:e Juni (på mammas födelsedag), och jag vill självklart ha något fint att ha på mig. Som till exempel en fin sommrig klänning, som man kan änvända mer än bara på just skolavslutningen. Det är ju ganska onödigt att köpa kläder som man bara använder en gång. Så jag vill hitta den perfekta klänningen, som jag ser bra ut i.. Ingen himla rosa pupffpuff dröm, med volanger och skit! Någon som passar min stil.. om man nu kan säga att jag har någon speciell stil^^ Men nu letar jag i alla fall på Nelly.se, Bubbleroom, och på Junkyard (Love Junkyard), men som vanligt tittar jag på allt annat än det jag ska leta efter^^ 
Såå himla typiskt mig!
Men nej, nu måste jag sluta skriva, leta efter något snyggt, och sedan läsa ut min engelska bok :)
CIAO!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0