Bye Bye Hollywood Hills forever!

Alla känner nog till låten Fairytale Gone Bad, med det finska bandet Sunrise Avenue, och ni som inte gör det, sök på Spotify, Youtube, Grove Shark, wathever, bara ni hittar denna trallvänliga låt, och lyssnar på den!!
Nu har de i alla fall släppt en ny singel som har det fina namnet Hollywood Hills. Varför jag tycker det är så fint vet jag faktiskt inte, men jag tycker att det låter bra, rätt på något sätt liksom..
I alla fall så blir jag glad varje gång denna låten spelas på radion ^^
Så ni som inte hört den; gör som jag sa innan. Sök efter låten, man blir beroende!!

Bye, bye Hollywood Hills I'm gonna
miss you wherever I go I'm gonna
come back to walk these streets again
Bye, bye Hollywood Hills forever



Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

varsågod :D

2011-05-04 @ 21:26:09
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: LOLLO FREIMAN

Den låten är såååååå grym! Ska lätt lyssna på den sista dagen i Hollywood...när jag nu ska dit ;D Sunrise Avenue <3

2011-05-19 @ 15:50:02
URL: http://freiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0