Blev mycket fika..

Igår blev det som sagt, riktigt mycket fika.. Först konfirmationen, där jag åt gott och fikade en extremt god cheescake. Och sen bar det direkt iväg till farmor, för att käka ännu mera fika. Och som alla gamla, så anser även min farmor att det är oartigt att inte ta av alla sorterna... plus att jag tycker att det är lite elakt att inte äta av det man bjuds.. så jag mumsade i mig 5 sorters kakor + bulle + en bit tårta.. och sen när jag kom hem så åt jag en stor bit rabarberpaj!
Snacka om att jag bara åt kakor igår, typ^^
Men gott var det i alla fall, och jag åt faktiskt vanlig mat också :)


Bild ifrån när jag bakade för ett par veckor sedan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0