Bilder från igår...

Igår så häde det absolut ingenting hemma hos mig. Jag satt i tv-rummet, med datan framför mig, mamma satt bredvid i en fotölj och vi väntade otåligt på att syster skulle komma hem.. Jag hade faktiskt gjort Smoothie, usch vad gott det var, och jag ville att alla tre skulle dricka dem samtidigt..
Efter smoothie-drickandet hände ingenting. Pappa kom hem, pappa åkte igen, syster var nere, syster gick upp till sitt rum, mamma satt i fotöljen, mamma var ute i köket, och jag satt kvar i soffan ungefär hela dagen.
Men sen fick mamma med mig ut på en fotorunda.. det är inte så att min mamma tvingar ut migför att fota, men jag har lite fotouppgifter som måste göras, och därför tyckte hon att vi kunde gå ut och ta lite kort.. eller rättare sagt att jag tog korten, och hon hängde med^^













Mina favoriter är de med solnedgången på.. det är något med solnedgångar som har trollbundit mig^^


 


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder!

2011-05-22 @ 18:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0