Regnigt värre

Det blev ingen träning för min del idag. Och tur var väl det, för jag hade ingen lust att träna idag. Kände på mig redan i morses att det skulle börja regna och åska, och jag hade rätt.
Det åskade, blixtrade och regnade hur mycket som helst ett tag runt fem-sex tiden.. Så ingen träning för mig inte. Jag har försökt att fördriva tiden så gått dett går, men jag tror att hela mitt liv kretsar kring datorn och tvn. Kan inte vara utan dem i en minut, utan att få lite abstinens. Men jag satte mig och läste ett tag, och var även ute och fotade en hel del, när jag skulle hämta posten.

Här är några utav resultaten, lite fixade i photoshop, men ack så fina..









Fler bilder kommer när jag har redigerat färdigt :)


Kommentarer
Postat av: simone

vilka fina foton :)

2011-06-15 @ 13:31:50
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0