Min midsommar!

Äta tills man nästan spyr + tre underbart bra filmer + bästa vännerna = en riktigt lyckad midsommar!

Midsommaren tillbringades med underbara Linda och Moa. Vi åt god mat, kött och potatisgratäng. Kan stolt skryta med att jag hade grillat det tusäkta köttet! Första gången jag lyckades med att grilla, och det blev inte som små svarta kolbitar!
När man har en "tjejkväll", så är det ett måste att se på film, helst mer än en, då det hör till. Vi tittade på Trassel och The Ugly Truth igår, och idag kom underbara Felicia, och då tittade vi på Letters To Juliet. Alla tre filmer var sjukt bra, blev väldigt överraskad :)!
Nu känns det helt tomt när alla har åkt, men vi har lovat varandra att ses ungefär en gång i veckan, så att vi inte glömmer av hur de andra ser ut ;)


 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-13 @ 08:59:23
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0