Lämna mig ifred, du är irriterande!

Kan du inte bara låta mig vara ifred? Vad har jag gjort dig? Du är på mig hela tiden, och så fort jag viftar bort dig, så är du där igen, efter bara någon sekund. Det är inte okej att gå på mig med dina äckliga fötter.. Vem vet vad du har gått i. Bajs kanske?
Så snälla äckliga irriterande flugan, kan du sluta gå på mig? För döden väntar snart för din del!!

Uppdate; Jag tror att flugan blev rädd av att jag hotade honom till livet, för han försvann ganska snabbt.. eller så var han tvungen att skynda sig hem, för att kunna läsa min blogg, och därefter falla ihop död!


Kommentarer
Postat av: missyesBox

hahaa, lika galen som vanligt ser jag! Saknar dig du! :O

2011-07-06 @ 21:47:54
URL: http://missyesbox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0