Jag och mina blommor...

Jag har fått lite komentarer från min familj, att jag alltid tar kort på blommor, och de tycker självklart att jag är lite knäpp. Men jag tar kort på blommor för att de är så fina. Och att färgerna på blommorna är så vackra. Och att det är enklast att ta kort på något som inte rör på sig, eller hur?:)
Det har kanske blivit lite för mycket blommor på sistone, men på vintern så blir det ju väldigt många bilder på snön, och det är ju inte lika kul att fota gräs typ..
Men jaja, jag ska försöka hitta något annat motiv som jag kan ta kort på. Trixie är ju ett ganska bra motiv, då han alltid ligger och jäser på altanen, han är typ alltid stilla och latar sig. Så mer kort på Trixie kommer att komma :)!
Men först; Blombilder!









Hehe, såg att det bara blev gula blommor, men aja :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0