Jag har en ficka full av solsken

Hur kommer det sig att man alltid får de låtarna som upprepar sig oerhört mycket på hjärnan? Hur kommer det sig att man alltid finner dessa låtar i bra filmer?

Men den största frågan är: Varför ser jag mig själv, solbränd och allmänt fräsch efter sommarlovet, av någon konstig anledning har jag långt blondt hår, men jaja, det kan vara en peruk. Jag kommer gåendes mot dörren, öppnar dörren, och då börjar denna låten..



Jag är nog allmänt skadad i hjärnan.. det är nog svaret..
Och hur kommer det sig att jag sitter här kvart över ett på natten/morgonen och delar med mig detta till cyberrymden?
Det är nog dags för sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0