Jag är en dagboksbloggare...

Gjorde ett litet test på en sida, om vilken sorts bloggare jag är. Jag gjorde det mest för att jag inte har något att göra, och väntar på att mina päron ska komma hem :)

Dagboksbloggare
Din blogg är din offentliga dagbok. Du skriver om tentor, mensvärk, godissug, barnuppfostran, tandläkarbesök, ångest, spindelfobi och relationsproblem. Du skiter fullständigt i huruvida dina inlägg innehåller korrekt grammatik, kommatering och tangentbordsmissar. Din blogg är ändå bara till för vardaglig ventilering och att ingen läser den bekommer dig inte det allra minsta.



Ja, men det stämmer ju faktiskt? Eller ja, till en del. Jag är ganska noga med att titta igenom mina inlägg innan jag publicerar dem, så att inget stavfel eller någon miss finns med, bara för att jag är ett sånt freak :)!

Här hittar du testet
:)


Kommentarer
Postat av: Ina

jag blev wannabebloggare... ;D

2011-06-27 @ 23:14:42
URL: http://inapeanut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0