I just wanna lay in the sun

Idag har jag gjort ett tapert försök för att bli brun.
Jag har legat i solen ungefär halva dagen, för om jag skule ligga hela skulle jag ha dött, så varmt är det. Som varmast idag har det nog varit 35 grader i solen eller något..
Men detta tapra försök har faktiskt gett resultat :D I alla fall på baksidan av kroppen, där jag har som lättast att bli brun, för att jag tycker inte om att ligga på rygg.
Jag har faktiskt fått en vit rand efter bikinin och jag är såå nöjd! Bara den första brunheten har kommit så brukar den andra brunheten inte vara så svår att få..


Detta har varit mitt tillhåll idag, tillsammans med min galna katt som sällskap..


Jag har solat grymt mycket, och denna filur ville också vara med på ett hörn..


En bra bok är ett måste när jag solar, och att det blev just denna braig bok är bara ett stort +..


Ljuden ifrån detta skato har fått vara min musik idag, och den är så bra och inte alls störande (ironi)..


Hann även med att smörja in Trixies oerhört torra trampdyner med lite vaselin..

Nu blir det att gå ut igen, och få lite färg på magen och benen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0