På Torsdag är allt som vanlgit igen.. tror jag..

Efter ännu en dag hemma, som mest har bestått av datan och tv, plus lite husliga sysslor, så känner jag mig hyfsat pepp på skolan. Man orkar ju inte gå hemma hur länge som helst, men jag är i alla fall ledig i morgon (privata saker..), men på Torsdag blir det som vanligt igen. Fast det är veckans slappaste dag och jag slutar tidigare, men då ska jag vara duktig och sitta kvar i skolan och plugga allt jag ligger efter med, eller rättare sagt, allt jag inte har gjort medans jag var hemma. Sen blir det att handla presenter till mig syster som fyller 18 på Fredag :)
Så i morgon blir det antagligen ingen uppdate..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0