Fototapet?

Kollar på snygga foton, som man kan få på sin vägg. Alltså som en tapet, inte som ett litet foto, för det går ju annars väldigt snabbt. Nej, jag menar en fototapet, men jag vet inte om jag vill ha det ens. För jag ska tjata på mina päron om att jag vill göra om mitt rum detta år, och helst snart. Innan sommaren, för då orkar man inte vara inne och tapetsera och måla och hålla på..
Eller så ska jag bara köra på en snygg fondvägg, för gråa väggar ska jag ha i alla fall, så att jag får in lite ljus i mitt rum :)

Typ den här som fototapet, assnyggt ju :)



För er som inte vet vad det är, så är det Rio De Janeiro i Brasilien, mitt drömställe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0